نتایج جستجو برای عبارت :

چگونه مدرسه ای پر نشاط داشته باشیم

مدرسه‌ی شاد مدرسهاي است که دانش‌آموزان، مدرسه را دوست دارند، مقررات مدرسه را بهتر رعايت می‌کنند و بهتر درس می‌خوانند، ماجراجو هستند و همه‌ی افراد مسئولیت دارند و به عبارتی مدرسهاي است که با دانش‌آموزان تطبیق دارد. به دلیل نقش مهم شادی و نشاط در روند بهبود عملکرد دانش‌آموزان و مدارس نگارنده در کتاب حاضر به اين موضوع پرداخته و مباحثی چون: زیباسازی و به‌سازی فضاي مدرسه با هدف جذابیت و ايجاد نشاط و شادابی، رنگ و پوشش د
یکی از دغدغه هاي مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ايجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ايجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه براي ايجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ايجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانايی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزايش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند
در مطلب و موضوع قبلی راه‌کارهايی را براي افزايش نشاط در مدرسه به مدیران و مسئولین مدرسه پیشنهاد دادیم. اما حال دانش آموزان چگونه میتوانند در محیط مدرسه پر نشاط باشند؟ در ادامه مطلب پاسخ اين سوال را خواهیم داد.  ادامه مطلب.
ادامه مطلب
بیايید نگاهی به نشاط داشته باشيم.
اگر در زندگی به دنبال فکر به مشکلات خود به صورت غیر اصولی باشيم مشکلاتمان بیشتر می شود و هیچ نتیجه اي نخواهیم گرفت. اما اگر نگاه ما به مشکلاتمان به صورت اصولی باشد نه تنها نشاطمان حفظ می شود بلکه نشاط ما باعث می شود به سمت بهترین ها حرکت کنیم.
پس بیايید با نشاط مهربان باشيم.
سلام من در مدرسه شما درس میخوانم و از کلاس دوم تا ششم در مدرسه شما هستم من خیلی از شما و معلمان و بقیه همکاران راضی هستم و مدرسه خودم را دوست دارم.
از نظر من مدرسه خوب مدرسه اي است که زنگ تفریح غذاهاي سلف سرویس داشته باشد. مدرسه خوب مدرسه اي است که معلمان خوبی مانند خانم نايبی و . داشته باش. مدرسه خوب مدرسه اي است که در کلاس آن کولر اسپلیت و صندلی هاي بسیار بزرگ داشته باشد و در بوفه مدرسه همه نوع خوراکی را بیاورند و وسايل را به قیمت پايین تر بفرو
چگونه مدرسه شاد داشته باشيم
دانش‌آموزان مدارس ما به جاي لذت دوران کودکی و فراگیری مهارت‌هاي زندگی مجبورند براي گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقت‌فرسا را آن هم غالبا با بی‌رغبتی طی کنند. اين در حالی است که در کشورهاي توسعه‌یافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه می‌گذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمی‌کند بلکه بخش عمده‌اي از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه می‌کند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام
اولین گام پذیرش اين موضع در نظام آموزشی است که به  دنبال تربیت نسلی باشيم که در امروز و همین طور در آینده شادی و نشاط را براي خود و دیگران هم بخواهد.محیط مدرسه را شاداب کنیم.رنگ مدرسه، نوع پوشش دانش آموزان و اولیاء مدرسه، رنگ کلاس ها و تجهیزات و . شادی را منتقل کند.استفاده از معلمین با انگیزه و مدیران شايسته راه دیگری است.
بیستمین پرسش مهر رئیس چمهور محترم چیست؟
 
 
سوال رئیس جمهور محترم به شرح زیر می باشد:
 
"آیا محیط مدرسه محیطی دلپذیر، شاد و بانشاط است؟
براي ما بنویسید که محیط با نشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا اين محیط شاداب تر،دلپذیرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید؟"
 
ان شاالله که در اين وب نوشت در پست هاي مختلف سعی خواهیم کرد تا از دیدگاه خودمان به اين سوال جواب دهیم.بدیهی است که از بین نظرات بی شمار و سنجیده فرهنگی
یکی از دغدغه هاي مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ايجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ايجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه براي ايجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ايجاد یک محیط آموزشی با نشاط، توانايی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزايش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند ايد
معلمان چگونه می توانند نشاط و شادی را در مدرسه ايجاد کنند؟
نشاط در مدرسه که یک محیط آموزشی، تربیتی محسوب می شود به امکانات و شرايطی نیازمند است که با آنها بتوان محیطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقاي علمی دانش آموزان در فضايی کاملاً متنوع، صمیمی و با انگیزه هاي مثبت ايجاد کرد. براي رسیدن به چنین هدفی بايد به عوامل ذیل به عنوان ضروریات یک محیط علمی با نشاط توجه شودمدرسه ی خوب
دانش آموزان با نشاط مسئولیت پذیر و هدفمند هسـتند. در پرتو شادی و نشاط است که آن‌ها می‌توانند برداشتی واقع بینانه از توانايی هاي خود به دست آورند. نشاط و شادابی در مدرسه به رشـد و شـکوفايی همه ابعاد وجودی دانش آموز می‌انجامد. در محیط شاد، ذهن انسان پویا و استعدادش شکوفا می‌شود. شادی مفهومی زودگذر نیست، بلکه باور به اين موضوع است که همه چیز به خوبی می‌گذرد؛ باوری که با احساس رضايت همراه است.
یک مدرسه با محیط جذاب می تواند بیشترین شوق و ذوق را در دانش آموزان ايجاد کند، بلعکس محیطی که نشانی از نشاط و صحنه هاي روح انگیز در خود ندارد عاملی است براي کاهش انگیزه و نشاط دانش آموزان.
بعلاوه مدرسه بايد موقعیتی فراهم کند تا دانش آموزان بتوانند فارغ از دغدغه هاي بزرگ سالانه، زندگی را بازی و تمرین کنند و کم کم آماده شوند تا در زمین واقعی زندگی به اجرا درآورند. محیط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد. یک محیط شاداب شامل مو
” ارتقاء سلامت روان ، نشاط اجتماعی ”
اسامی روزهاي هفته سلامت روان؛
1. پنجشنبه ۱۸ مهر : نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی
2. جمعه ۱۹ مهر : نقش آموزه هاي دینی، فرهنگ و معنویت در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
3.شنبه ۲۰ مهر: تحکیم خانواده، جامعه با نشاط
4. یکشنبه ۲۱ مهر : ارتقاي سلامت روان و نشاط اجتماعی
5. دوشنبه ۲۲ مهر : نقش مهارت هاي زندگی در ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی
6. سه شنبه ۲۳ مهر: عوامل اجتماعی تعیین کننده هاي سلامت و نقش آن در نشاط اجتما
در دستیابی به هر هدفی دیدن نمونه هاي موفق تاثیر بسزايی دارد. یک نمونه موفق در ايجاد یک روز با نشاط براي دانش آموزان دبستانی در یکی از مدارس جزیره کیش را در اين ویدئو میبینیم. آموزش مفاهیم درسی، کار کروهی و ايده پردازی از اهداف مهم اين مدرسه شاد است.
دیگر عوامل و شور و نشاط دانش آموزان را می توانید در اين گزارش کوتاه به صورت تصویری مشاهده نمايید: فیلم مدرسه
    مدرسه پس از گهواره مادر ، دومین خاستگاه پرورش ، تعلیم و تربیت فرزندان هر کشوریست که اگر بیشتر از مادر ، مهر و خیرخواهی نسبت به اطفال خویش نداشته باشد ، کمتر از وی نیز اين احساس را ندارد. دوران مدرسه ، دوران دوستی بین دوستان ، تعلیم و تدریس معلمان ، ادب آموزی دانش آموزان و فرهیختگی پاره ی تنان کشورند. 
  مدرسه ، هرروز چشم خویش را به راه ها دوخته و منتظر رسیدن فرزندانش می شود تا آنها را با دستان پر مهر خویش نوازش کند و راه زندگانی را به آنان ب
کلاس هاي شاد و فعال می توانند انگیزه ی دانش آموزان براي رفتن به مدرسه را افزايش دهند و همچنین روند یادگیری را بهبود ببخشند. اما اين کار چگونه انجام پذیر است؟ در اين مقاله ما چند راهکار براي اين کار به شما پیشنهاد می دهیم.مدرسه ی شاد من
ايجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها براي افزايش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هايی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان هاي شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پاي نمی نشینند، قرآن دین اسلام را د
با عرض سلام و ادب به آقاي سلیمانی من میخواستم یک عرضی به شما برسم از نظر من در ساخت یک مدرسه ی شاد اولین کار بايد از دانش آموزان سوال بپرسید که مدرسه شما چگونه مدرسه اي است و بايد به آنها هم بگویید چگونه می توان یک مدرسه ی شاد درست کنیم من اين پرسش هارا از دانش آموزان مدرسه سوال کردم و من ايده هاي آنها اين بوده است :
موسیقی – غذاي مجانی در ساعت زنگ تفریح و ساعت زنگ ورزش بالاتر شود اما من یک ايده ی جدید دارم اين است که مسابقات بیشتری در مدرسه اجرا
من در سال اول است که در اين دبیرستان درس میخوانم و در اين مدت کوتاه نمیتوان قضاوت کرد. ولی آنچه مشاهده میشود و با کمی تامل و پرسش از دانش آموزان کلاس بالاتر دبیرستان دخترانه نمونه ی برادران یزدی ،نشان دهنده ی یک مدرسه شاد و داراي تفریحات سالم وبا نشاط  ،ورزش و برنامه هايی دلپذیر  و آموزنده با مشارکت دانش آموزان است. همانطور که در پرسش مهر20  آمده ، قسمتهايی از اين نشاط را به شما نشان خواهم داد.
یادگیری انسان و ساماندهی رفتار نوجوان در گرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت اوست و خلاقیت، شکوفايی استعدادها در گرو نشاط و انبساط روحی انجام می‌شود. شکی نیست که یکی از وظايف مهم‌تربیتی مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی مدارس، تشویق نوجوانان به مشارکت و تعاون در همه امور است و آنان می‌توانند با تدوین برنامه‌ریزی آموزشی مناسب به جلب مشارکت دانش‌آموزان در امور مختلف مدرسه اقدام کنند و اين موضوع می‌تواند به احساس مفید بودن و دور شدن از انزوا و ک
در روز دوشنبه، 11 آذر ماه سال 1398 مصاحبه‌اي با معاون پرورشی هنرستان خودمان انجام داده‌ايم و از ايشان درباره مفهوم نشاط در مدرسه و نشاط در اسلام سوال کرده‌ايم. در ادامه اين مطلب مصاحبه به دو شکل صوتی و متنی قرار داده شده است.  ادامه مطلب.
ادامه مطلب
محمدعلی محمدیان. کارشناس مسائل آموزشی
دانش‌آموزان مدارس ما به جاي لذت دوران کودکی و فراگیری مهارت‌هاي زندگی مجبورند براي گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقت‌فرسا را آن هم غالبا با بی‌رغبتی طی کنند. اين در حالی است که در کشورهاي توسعه‌یافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه می‌گذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمی‌کند بلکه بخش عمده‌اي از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه می‌کند. اما اشکال در چیست و چه ع
ايجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها براي افزايش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هايی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان هاي شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پاي نمی نشینند، قرآن دین اسلام را د
    خب ، پس از طی همه ی اين مراحل ، هنوز یک مرحله براي رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم براي رسیدن به هدف بايد همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظايف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ايجاد محیط شاد در مدرسه می شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و. است ، اصلا یکی
هر معلمی با بالا رفتن تجربه اش پی خواهد برد که بايد به برخی کارهاي ضروری در کلاس درس توجه نمايد ، بعضی اعمال را نبايد انجام دهد، و خود را در کلاس براي دقايقی به جاي شاگردان فرض نمايد . تجربه نشان داده معلمانی که در کلاس درس فعالیت و تحرک بیشتری داشته ، به شغل خود علاقه و عشق می ورزند ، هدف هاي متنوعی دارند ، درگیری ها و جنگ اعصاب کمتری داشته باشند ، دیر تر از دیگران فرسوده و شکسته خواهند شد و همیشه به عنوان فردی شاداب و با نشاط و موفق در شغل خود ن
    علاوه بر معلمان و مدیران ، دولت نیز در شاد کردن مدارس ، نقش به سزايی دارد. مسئولیت هايی که در پست قبلی بر عهده ی مدیران گذاشته شد ، قطعا نیازمند کمک هاي مالی و سرمايه گذاری دولت براي اجرايی هر چه بهتر و درست اموری که باعث نشاط و شادابی در مدرسه خواهند شد هستند ؛ به همین منظور دولت بايد مقداری بودجه براي اين امر کنار بگذارد.
    البته شايد راه دیگری نیز وجود داشته باشد که به عقیده ی من راه کار خوبی ست ؛ اين راه کار ، سرمايه گذاری در دانشگاه ها
 
 
چگونگی دستیابی به تحقق آرمان هاي شاداب نمودن مدارس
 
براي بهره گیری مناسب از شرايط و امکانات براي ظهور استعدادها و خلاقیت هاي نوجوانان بايد تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ايجاد کرد 
 به نظر من ، مدیر  مدرسه مسئولیتی بس اساسی تر و مهم تر بر عهده دارد، چرا که با روح و روان و جسم کودک و نوجوان سر وکار دارد و بالندگی جامعه و جوانان امروز و سرافرازی و اقتدار فرداي آنان به حرف و شعار تنها پیش نمی رود.
ادامه مطلب
سلام وقت همگی بخیر
نشاط را می توان به شادی و شور و شعف معنا کرد، اما نشاط به خودی خود شادی آفرین نیست و نیازمند یک سری ابزارها، لوازم، امکانات و محیط مناسب است تا به نشاط معناي واقعی بخشد. اکنون بايد ببینیم نشاط در مدرسه که یک محیط آموزشی، تربیتی محسوب می شود به چه امکانات و شرايطی نیازمند است که با آنها بتوان محیطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقاي علمی دانش آموزان در فضايی کاملاً متنوع، صمیمی و با انگیزه هاي مثبت ايجاد کرد. براي رسیدن ب
نشاط را می توان به شادی و شور و شعف معنا کرد، اما نشاط به خودی خود شادی آفرین نیست و نیازمند یک سری ابزارها، لوازم، امکانات و محیط مناسب است تا به نشاط معناي واقعی بخشد. اکنون بايد ببینیم نشاط در مدرسه که یک محیط آموزشی، تربیتی محسوب می شود به چه امکانات و شرايطی نیازمند است که با آنها بتوان محیطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقاي علمی دانش آموزان در فضايی کاملاً متنوع، صمیمی و با انگیزه هاي مثبت ايجاد کرد. براي رسیدن به چنین هدفی بايد به
درشرايط فعلی که شرايط اقتصادی جامعه، موجب شده است اضطراب، استرس و افسردگی در بین قشر معلمان نیز بالا برود که آن ها نیز از اين قاعده مستثنی نیستند، براي رفع یا کاهش اختلالات رفتاری بايد با برگزاری کارگاههاي آموزش روانشناسی مختلف که چگونه بچه ها را شاد کنند و اضطراب و استرس آن ها را از بین ببرند، حداقل سالی یکبار اقدام کرد و منوط به چهارسال دوره آموزشی تربیت معلم نباشد.اگر معلمان بی نشاط باشند؛دانش آموزان نیز ضربه خواهند خورد.
نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از اين ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش‌آموز به توانايی‌ها و شايستگی‌هاي کامل دست نخواهد یافت.
من هماره سعی کرده ام بجاي شعار عملا دانش آموزانم را در کلاس شاد و با انگیزه نگه دارم و کارهايی را که لازمه شادی و نشاط آنهاست را با شما به اشتراک بگذارم
دانش‌آموزان مدارس ما به جاي لذت دوران کودکی و فراگیری مهارت‌هاي زندگی مجبورند براي گذراندن دوران تحصیلات عمومی و گرفتن مدرک، مسیری طاقت‌ فرسا را آن هم غالبا با بی‌رغبتی طی کنند. اين در حالی است که در کشورهاي توسعه‌یافته، فرد شادترین لحظات زندگی خود را در مدرسه می‌گذراند و نه تنها با مدرسه احساس بیگانگی نمی‌کند بلکه بخش عمده‌اي از زندگی اجتماعی خود را در آنجا تجربه می‌کند. اما اشکال در چیست و چه عیبی در نظام آموزشی ما وج
ايجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها براي افزايشبهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هايی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان هاي شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر وامیدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پاي نمی نشینند، قرآن دین اسلام ر
تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و وم توجه به روحیات و ویژگی هاي نسل حاضر ايجاب می کند که اداره امور مدارس مبتنی بر افزايش قدرت تصمیم گیری استقلال نسبی انعطاف پذیری و روش هاي غیر متمرکز و مشارکت جویانه باشد تا بتواند فضاي عمومی مدرسه را پویا پرنشاط و فعال نموده و توانمندی ها و خلاقیت هاي مدیران معلمان و دانش آموزان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد در واقع شادی همانند ثروتی است که میتوان آن را از دست داد و یا اينکه بر آن افزود. . بنابراين هر یک از
ايجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها براي افزايش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد می تواند با بوجود آوردن زمینه ها و برنامه هايی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان هاي شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذیرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند.
محیط مدرسه چگونه محیطی است؟اگر محیط سرگرم کننده و خوبی نیست چه کار هايی انجام دهیم تا مدرسه فعال ، خوب و پویا داشته باشيم؟
رئیس جمهور کشورمان آقاي دکتر هر ساله پرسشی را در اول مهر به نام پرسش مهر رئیس جمهور مطرح میکند.
نتیجه گیریشايد در اولین نگاه احساس کنیم که انجام همه امور فوق در مدارس مستم پرداخت هزینه هاي سنگین باشد و مسلماً در مدارس دولتی چنین امکانی وجود ندارد، لیکن با کمی تأمل به اين نتیجه می رسیم که انجام بسیاری از اين پیشنهادات فوق می تواند با درايت و مدیریت صحیح با حداقل بودجه و امکانات انجام شدنی باشد. و به اشکال مختلف می توان شادابی و طراوت را به کودکان و نوجوانان اين مرز و بوم هدیه دهیم و در نهايت جامعه اي شاد داشته باشيم که اين خود باعث برو
امروزه افراد زیادی در مدارس تحصیل میکنند ولی آیا علاقه اي به تحصیل دارند؟!یا از اينکه هر روز از خواب بیدار میشوند و براي رفتن به مدرسه آماده میشوند شوقی در آنها هست یا نه؟!اگر پاسخ خیر است چه راهکاری پیشنهاد میشود تا اين شوق و هدف در کودک و نوجوان به وجود بیايد و چگونه مدرسه شاداب تری داشته باشيم.مدرسه دومین محیط تربیتی است که تاثیر مهمی در رشد و طریقه تفکر دانش آموز دارد و یکی از حساس ترین دوران است.محیط، کارکنان مدرسه، امکانات، رفاه، سرگرم
 
دانش اموزان به طور متوسط چند ساعت از بهترین ساعات روز خود را در کلاس درس به سر می برند . توجه به عوامل فیزیکی مانند : روشنايی ، وسايل گرمايشی یا  سرمايشی ،رنگ ،هوا و سر و صدا ،چینش صندلی ها و تجهیزات اموزشی فمی تواند در ارتقاء کیفیت عاطفی کلاس و سلامت اعضاء ان مناسب باشد.دانش اموزان به محرک هايی که نشانه هاي زیبايی و سر زندگی و شادابی را نمايان کنند علاقه ی بیشتری نشان می دهند . براي ايجاد شادی و نشاط دانش اموزان ، بايد از محیط مدرسه شروع کنیم
تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش و وم توجه به روحیات و ویژگی هاي نسل حاضر ايجاب می کند که اداره امور مدارس مبتنی بر افزايش قدرت تصمیم گیری استقلال نسبی انعطاف پذیری و روش هاي غیر متمرکز و مشارکت جویانه باشد تا بتواند فضاي عمومی مدرسه را پویا پرنشاط و فعال نموده و توانمندی ها و خلاقیت هاي مدیران معلمان و دانش آموزان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد در واقع شادی همانند ثروتی است که میتوان آن را از دست داد و یا اينکه بر آن افزود. . بنابراين هر یک از
سلام من 12 سال دارم و قطعا می دانید که کلاس ششم هستم. من دوست دارم مدرسه ی شادی داشته باشم. مثلا درون مدرسه فضايی پراز گل و درخت داشته باشد که شما براي ما فراهم کردید.یا ساعت آزمايش در مدرسه بیشتر شود وآزمايش هاي زیادی داشته باشيم ،دانش آموزان را به اردوی تفریحی و علمی بیشتر ببرید ،مسابقات بین کلاسی ما بیشتر شود تا بچه ها شاد باشند ، ساعت هاي خلاقیت مانند هنر ، سازه هاي ماکارونی و . که اين هم براي ما فراهم کرده ايد و درنهايت معلم هاي خوب و خوش اخ
از چیزهاي کوچیک لذت می‌برم. همیشه نه؛ هر وقت که حواسم باشه. نتیجتا به کارپه دیم هم پايبندم.‌ همیشه نه؛ هر وقت حواسم باشه. امروز که دو سه تا از شاگردام از ذوق بغلم کردن و یکی از شیطون و حرف گوش نکن‌ترین‌هاش بهم گفت "خانوم دوستت دارم" و از دست یکی دیگشون یه هدیه کوچیک گرفتم، پیش خودم گفتم صبح چه حال نزاری توی سرت متصور بودی پریسا و الان واقعیت رو نگاه، چه خوش سعادتی. اذیت شدن‌ها، خستگی‌ها، بدی‌ها، دل‌شکستن‌ها، بی‌مسئولیتی‌ها، ناامیدی و غ
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

فروشگاه grom ویکی خرید طرح توجیهی از گوشه گوشه دنیا شناخت و درمان بیماری ها خانه سیاه است معرفی کانال تلگرامی فروشندگان عقاید یک فرد بیخیال همه چیز در مورد پزشکی