نتایج جستجو برای عبارت :

نقاشی در مورد آیا محیط مدرسه محیطی شادو دلپذیر است

آيا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذيرتر و شاداب‌تر برای همه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محيط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده
    مدرسه پس از گهواره مادر ، دومین خاستگاه پرورش ، تعلیم و تربیت فرزندان هر کشوریست که اگر بیشتر از مادر ، مهر و خیرخواهی نسبت به اطفال خویش نداشته باشد ، کمتر از وی نیز این احساس را ندارد. دوران مدرسه ، دوران دوستی بین دوستان ، تعلیم و تدریس معلمان ، ادب آموزی دانش آموزان و فرهیختگی پاره ی تنان کشورند. 
  مدرسه ، هرروز چشم خویش را به راه ها دوخته و منتظر رسیدن فرزندانش می شود تا آنها را با دستان پر مهر خویش نوازش کند و راه زندگانی را به آنان ب
به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محيط شاداب تر ، دلپذيرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذيرتر و شاداب‌تر برای همه شود
به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس آموزش و پرورش محيط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس ک
مدرسه ای شاد و دلپذير داریم اگر؟
بتوانیم خودمان را آنجا بشناسیم.
بتوانیم دنبال فرصتهای خوب زندگی باشیم
بتوانیم آینده بهتری برای خود و جامعه رقم بزنیم
بتوانیم بگوییم من هستم
بتوانیم ارتباطات صمیمی با افراد مدرسه برقرار کنیم بدون عناوین
بسم الله الرحمن الرحیم        ***        هست کلید در گنج حکیم
 
موضوع : آيا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟
 
    مدرسه پس از گهواره مادر ، دومین خاستگاه پرورش ، تعلیم و تربیت فرزندان هر کشوریست که اگر بیشتر از مادر ، مهر و خیرخواهی نسبت به اطفال خویش نداشته باشد ، کمتر از وی نیز این احساس را ندارد. دوران مدرسه ، دوران دوستی بین دوستان ، تعلیم و تدریس معلمان ، ادب آموزی دانش آموزان و فرهیختگی پاره ی تنان کشورند.
    
 
موضوع پرسش مهر 20:
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر  از دانش‌آموزان سؤال کرد: آيا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محيط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید؟
علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب :
1- سخنوری 2-شعر 3-داستان 4-وب نوشت 5-فیلم کوتاه 6-نمایش نامه 7-نقاشي 8-طراحی 9-تصویر سازی 10-پوستر
" آيا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محيط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. "
 
چشم آقای رئیس جمهور ، برای پاسخ به پرسش شما ، دست به قلم می شوم .
 
 
" آيا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا این محيط شاداب‌تر، دل‌پذیرتر و امن‌تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید. "
 
چشم آقای رئیس جمهور ، برای پاسخ به پرسش شما ، دست به قلم می شوم .
 
 
قطعا همه ی افرادی که دوران تحصیل را طی کرده و یا در حال گذراندن اند،خواهان این هستندکه در محيطی مناسب،شاد،دلپذير همراه با همکلاسی ها و کادر آموزشی مناسب درس بخوانند.به نظر شما آيا محيط مدرسه شاد است؟ ما دانش آموزان برای بهتر کردن محيط مدرسه چه کار هایی می توانیم انجام دهیم؟
در این وبلاگ می خواهم نظراتم را با شما به اشتراک بگذارم و همچنین نظرات شما را بدانم
قطعا همه ی افرادی که دوران تحصیل را طی کرده و یا در حال گذراندن آنند،خواهان این هستندکه در محيطی مناسب،شاد،دلپذير همراه با همکلاسی ها و کادر آموزشی مناسب درس بخوانند.به نظر شما آيا محيط مدرسه شاد است؟ ما دانش آموزان برای بهتر کردن محيط مدرسه چه کار هایی می توانیم انجام دهیم؟
در این وبلاگ می خواهم نظراتم را با شما به اشتراک بگذارم و همچنین نظرات شما را بدانم
بیستمین پرسش مهر رئیس چمهور محترم چیست؟
 
 
سوال رئیس جمهور محترم به شرح زیر می باشد:
 
"آيا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و بانشاط است؟
برای ما بنویسید که محيط با نشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محيط شاداب تر،دلپذيرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشید؟"
 
ان شاالله که در این وب نوشت در پست های مختلف سعی خواهیم کرد تا از دیدگاه خودمان به این سوال جواب دهیم.بدیهی است که از بین نظرات بی شمار و سنجیده فرهنگی
 
دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس محيط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشید.
وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمین پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آيا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه
مرجع دانلود پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟
در این قسمت از سایت شما می توانید پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ را پیدا کنید.
دانلود کاملا رایگان و قانونی پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟.
خرید و پرداخت امن مقالات پیرامون پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟
همه
سلام من در مدرسه شما درس میخوانم و از کلاس دوم تا ششم در مدرسه شما هستم من خیلی از شما و معلمان و بقیه همکاران راضی هستم و مدرسه خودم را دوست دارم.
از نظر من مدرسه خوب مدرسه ای است که زنگ تفریح غذاهای سلف سرویس داشته باشد. مدرسه خوب مدرسه ای است که معلمان خوبی مانند خانم نایبی و . داشته باش. مدرسه خوب مدرسه ای است که در کلاس آن کولر اسپلیت و صندلی های بسیار بزرگ داشته باشد و در بوفه مدرسه همه نوع خوراکی را بیاورند و وسایل را به قیمت پایین تر بفرو
توضیحی درباره پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟
شما می توانید با استفاده از بت های جستجوگر موجود در کانال ما به راحتی پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ را تهیه نمایید.
You can only subscribe to this website پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟.
Buy Internet Files پرسش مهر 98-99 آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما
دکتر روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محيط شاداب تر ، دلپذيرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر برلیان یاقوتی مقدم
 
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمین پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمین و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذيرتر و شاداب‌تر برای همه شود
به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اینکه اساس آموزش و پرورش محيط مدرسه است و همه تلاش می‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشید، گفت: این شما هستید که باید حس
محيط مدرسه چگونه محيطی است؟اگر محيط سرگرم کننده و خوبی نیست چه کار هایی انجام دهیم تا مدرسه فعال ، خوب و پویا داشته باشیم؟
رئیس جمهور کشورمان آقای دکتر هر ساله پرسشی را در اول مهر به نام پرسش مهر رئیس جمهور مطرح میکند.
گر می خواهیم محيط مدرسه،محيطی شاد و دلپذير باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال می توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
می توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده می شود که اجازه نمی دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی می توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر این اجازه را ندارد و برای همین هم اکنون شاهد این هستیم که محيط مدرسه شاد و دلپذير نیست.از طرف
اگر می خواهیم محيط مدرسه،محيطی شاد و دلپذير باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال می توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
می توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده می شود که اجازه نمی دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی می توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر این اجازه را ندارد و برای همین هم اکنون شاهد این هستیم که محيط مدرسه شاد و دلپذير نیست.از طر
الف) شاداب سازی ظاهری مدرسه
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه:دیوارهای تزیین شده با نقاشي های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سر در مدرسه، مناسب بودن اندازه محيط مدرسه.
2- زیباسازی ساختمان مدارس:رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن اندازه کلاس ها و.
3- زیباسازی و تمیز بودن نمازخ
۱-اول از همه محيط مدرسه بسیار مهم است!محيطی که هر روز دانش آموز با آن روبه رو میشود، محيط مدرسه از جمله دیوار های آن باید از رنگ های روشن و سرد، طرح های شاد،و متن های هدفمند آراسته شده باشد.علاوه بر آن درختان و گل و گیاهان نیز تاثیر اندکی بر روی محيط ندارند بلکه هر بار در دانش آموز با دیدن آنها حس امید جوانه میزند.
اول از همه محيط مدرسه بسیار مهم است!محيطی که هر روز دانش آموز با آن روبه رو میشود، محيط مدرسه از جمله دیوار های آن باید از رنگ های روشن و سرد، طرح های شاد،و متن های هدفمند آراسته شده باشد.علاوه بر آن درختان و گل و گیاهان نیز تاثیر اندکی بر روی محيط ندارند بلکه هر‌بار در دانش آموز با دیدن آنها حسی سرشار از امید درونشان جوانه میزند.
امروزه افراد زیادی در مدارس تحصیل میکنند ولی آيا علاقه ای به تحصیل دارند؟!یا از اینکه هر روز از خواب بیدار میشوند و برای رفتن به مدرسه آماده میشوند شوقی در آنها هست یا نه؟!اگر پاسخ خیر است چه راهکاری پیشنهاد میشود تا این شوق و هدف در کودک و نوجوان به وجود بیاید و چگونه مدرسه شاداب تری داشته باشیم.مدرسه دومین محيط تربیتی است که تاثیر مهمی در رشد و طریقه تفکر دانش آموز دارد و یکی از حساس ترین دوران است.محيط، کارکنان مدرسه، امکانات، رفاه، سرگرم
الف) شاداب سازی ظاهری مدرسه
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشي های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سر در مدرسه، مناسب بودن اندازه محيط مدرسه.
2- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن اندازه کلاس ها و.
3- زیباسازی و تمیز بودن نماز
حجت الاسلام و المسلمین روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به این پرسش پاسخ دهند که "آيا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محيط شاداب تر ، دلپذيرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر رئیس جمهور
برای افزایش یادگیری و ایجاد محيط مفرح و شاد برای تمامی دانش آموزان در همه پایه.اما در اینجا فقط پایه دبیرستانی هارا برایتان شرح میکنیم.(گزیده گزارش هایی که از دانش آموزان تهیه کردیم)
۱-ایجاد محيطی با فضای سبز در حیاط و موحطه مدرسه با گلها و درختان همیشه سبز مثل درخت کاج.
۲_پوشیدن لباس های ست و رنگی هم دانش آموزان و هم مدیران هم معاونان و کلیه دبیران.
۳_مهربان بودن تمامی حضار محترم در مدرسه اعم از دبیران و معاونان.
۴_گیر ندادن های الکی به هر چیزی
محيط ظاهری و فیزیکی شاد بر شادابی و شادمانی افراد تأثیر دارد.
این بخش شامل:
۱- فضاسازی و زیباسازی حیاط مدرسه: دیوارهای تزیین شده با نقاشي های زیبا، سطح زمین مناسب، کاشت درخت و فضای سبز، قرار دادن نیمکت های رنگی، زیبا، تابلوی زیبا در سردر مدرسه، مناسب بودن اندازه محيط مدرسه.
۲- زیباسازی ساختمان مدارس: رنگ آمیزی در و پنجره و ساختمان، نصب پرده های زیبا، زیباسازی راهروها، کلاس ها و قرار دادن گلدان های گل های طبیعی و مصنوعی در راهروها، مناسب بودن
با عرض سلام و ادب به آقای سلیمانی من میخواستم یک عرضی به شما برسم از نظر من در ساخت یک مدرسه ی شاد اولین کار باید از دانش آموزان سوال بپرسید که مدرسه شما چگونه مدرسه ای است و باید به آنها هم بگویید چگونه می توان یک مدرسه ی شاد درست کنیم من این پرسش هارا از دانش آموزان مدرسه سوال کردم و من ایده های آنها این بوده است :
موسیقی – غذای مجانی در ساعت زنگ تفریح و ساعت زنگ ورزش بالاتر شود اما من یک ایده ی جدید دارم این است که مسابقات بیشتری در مدرسه اجرا
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمی آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که می تواند
تحقیق تحقیقاتی كتابچه راهنمای آموزشهای زیست محيطی فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: docxتعداد صفحات: 95حجم فایل: 130 کیلوبایت قیمت: 5700 تومانتوضیحات:پروژه تحقیقاتی با عنوان كتابچه راهنمای آموزشهای زیست محيطی، در قالب فایل word و در حجم 95 صفحه.مقدمه: در سرزمین ما، مقوله محيط زیست و در پیوند مستقیم با آن، ضرورت حفاظت از محيط زیست به عنوان دانش، بینش و حرفه از تاریخچه ای بس نوین بر خوردار است و به همین دلیل است كه هنوز جایگاه واقعی خود را میان اذ
    قطعا برای اینکه مدرسه به محيطی شاد تر تبدیل شود ، باید عوامل مختلفی دست در دست هم دهند ؛ یکی از این عوامل ، معلمان و مدیران هستند.
   معلمان برای اینکه در کلاس ، جو سرد و بی روح را بشکنند ، باید از خود شروع کنند ؛ معلمان جدی و سرد نمی توانند دانش آموزانی شاداب تربیت کنند ، به همین منظور باید معلمان اصلاحاتی در خود انجام بدهند، برای مثال کمی جدیّت را کنار گذاشته و شوخ تبعی را گاه در بین تدریس خود اسفاده کرده تا جوّی متعادل به دست آید ، به همین
سلام به همگی 
از عنوان مطلب معلوم است که صحبت من در باره ی پرسش مهر امسال رئیس جمهور ایران است
چند راهکار برای شادی در مدرسه
- تشخیص اهمیت مطالب غیرکلامی
‏-توجه به زیبایی محيط آموزشگاه و کلاس‌های درس
- نقل داستان‌هایی درباره مدرسه
- برگـــزاری جشـــن‌هــا ومراسم مذهبی
‏- پرورش روح دانش‌آموزان
- شناسایی علت‌ها به جای توبیخ‌ها
ادامه مطلب
مدرسه نیز خود از یک روح سرشار برخوردار است،این موضوع به ندرت مورد تایید قرار می گیرد،و در عوض مدرسه به صورت یک ماشین و یا یک کارخانه شناخته شده است.در مدرسه می توان دانه جست وجو گری و پرسش را در زمین فکر و اندیشه نسل کوچک و کم سال کاشت تا این دانه رشد کند،همراه او بزرگ شودوزندگی بزرگسالی او را از زود باوریها،ساده اندیشی ها،بی دقتی ها، تقلیدها ،پیروی هاو باری به هر جهت گذراندن ها نجات دهد.درعوض او را انسانی متفکر،منطقی،فکور،اندیشمند،علت جو ،
برای ایجاد محيطی امن تر در مدارس دبیران و مسئولان مدرسه باید نکاتی را رعایت کنند:
امنیت از لحاظ سلامت:
تمیز بودن وسایل و مدرسه:
آلودگی میز و نیمکت و وسایل مدرسه باعت مریضی دانش آموزان و همچنین مسئولان می شود. بنابراین باید وسایل مدرسه را تمیز نگه داشت تا باعث ایجاد مریضی در افراد نشود.
تمیز بودن سرویس بهداشتی:
سرویس بهداشتی باید تمیز باشد تا افراد از رفتن به آن خودداری نکنند. روشویی سرویس بهداشتی نیز باید تمیز نگه داشته شود و عواملی مانند مای
در دنیای موازی در مدرسه ای در روستایی دور افتاده معلم مدرسه هستم. فردا روز اول مدرسه س و الان در مدرسه ای که هم معلمشم هم مدیرش هم بابای مدرسه، دارم تنها کلاس درس رو آب و جارو میکنم، گلدون شمعدونی رو میذارم لب پنجره و روی تخته می نویسم: الّذی علّم بالقلم
عصر که برگردم خونه باید مانتوی رضوانُ اتو بزنم، شب باید زودتر بخوابونمش، صبح یادم باشه موهاشو ببافم، یادم باشه بهش یادآوری کنم سر کلاس به من نگه مامان، یادم باشه. 
سلام آقای مدیر من چندین سال است که در مدرسه شما هستم بهتر بگم من از سالی که مدرسه ساخته شد در اینجا درس میخوانم من در کلاس ششم هستم. آقای مدیر من برای اینکه یک مدرسه شاد داشته باشیم چندین فکر دارم
یکی از آنان این است که در اول صبح به تمام مدرسه یک پاکت شیر بدهید یکی دیگر در مدرسه یک جای مخصوص برای غذا خوری بذارید. یکی دیگر از آنان ارایه دادن کلاس های آموزشی در مدرسه مانند شطرنج و . است. آقای مدیر شما در این چند سال مدرسه خوبی داشتید ولی بلیاد امن
 
بخشنامه های دست و پاگیر!!
 
  هر دو قشرمعلم و دانش آموز درگیر فضای آموزشی مدرسه هستند و زمانی مدرسه دلپذير،شاد و پرنشاط است که معلم و دانش آموز راضی از محيط باشند.محيط شاد نیازمند معلم شاد و دانش آموز شاد می باشد.معلم محترم یک مدرسه علاوه بر ارتباط با دانش آموزان ، درگیر عمل به بخشنامه های مختلفی است که باید آن ها را اجرا نماید.مدیر و معاونان مدرسه نیز همین وضعیت برایشان وجود دارد. گاهی بالارفتن تعداد بخشنامه ها باعث مشقت فرهنگیان عزیز می ش
نمودار ER مدرسه
 
دانلود
 
 
نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه  نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مدرسه نمودار ER مد
همانطور که گفته شد،هر سال روز اول مهر توسط رئیس جمهور یک پرسش مطرح میگردد. امسال نیز در سال تحصیلی 99-98 در پرسش مهر شماره 20 به محيط مدرسه اشاره شد، محيطی که باید شاد و با نشاط بوده و مورد دلخواه دانش آموزان قرار گیرد. آيا مدرسه شما مدرسه ای بانشاط است؟؟ در ادامه پرسیده شد  دولت،مسئولین، معلمان و دانش آموزان چکاری کنند تا به این محيط شاد دست پیدا کنیم؟ نظر شما چیست؟
 
 
 
توضیح پیرامون علوم پزشکی
Receive new articles and updates about پاورپوینت قوانین و مقررات محيط زیست و بهداشت محيط just by logging in to this site.
Download the پاورپوینت قوانین و مقررات محيط زیست و بهداشت محيط file from the secure site of this site.
Get the most current student files around پاورپوینت قوانین و مقررات محيط زیست و بهداشت محيط here.
به درخواست شما دانشجویان عزیز پاورپوینت قوانین و مقررات محيط زیست و بهداشت محيط را با نسخه قابل ویرایش در سایت قرار دادیم.
download پاورپوینت قوانین و مقررات محيط زیست و ب
 ساختمان مدرسه فدک 
 
مدرسه فدک دارای دو طبقه میباشد طبقه اول داری نماز خانه ، اتاق مشاور، دفتر معلمان ، دفتر مدیر و در وسط مدرسه یک باغچه برای رشته های مدیریت موجود میباشد  و چند کلاس در دو طرف راه پله وجود داره که وارد طبقه دوم میشوید در طبقه دوم حدود ده کلاس است و کارگاه کامپیوتر ، در هر کلاس حدود دو تا سه پنجره وجود دارد .
در ساختمان پشتی مدرسه کارگاه خیاطی و کامپیوتر وجود دارد و یک زیر زمین که در ان وسایل مثل میز صندلی ها قدیمی مدرسه نگهدا
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

کاظم سعیدزاده گاه نوشت وبلاگ رسمی روستای شیخ آباد فن پیچ طرفداران محسن چاوشی انجمن ادبی مردگان خوراکی ها معرفی انواع یو پی اس