نتایج جستجو برای عبارت :

محیط پر نشاط در مدرسه چگونه است چه اقداماتی می توان انجام داد تا این محیط شاداب تر، دل پذیر تر امن تر باشد آن را دوست داشته باشید

بیستمين پرسش مهر رئیس چمهور محترم چیست؟
 
 
سوال رئیس جمهور محترم به شرح زیر مي باشد:
 
"آیا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و بانشاط است؟
برای ما بنویسید که محيط با نشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتي مي توان انجام داد تا اين محيط شاداب تر،دلپذيرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشيد؟"
 
ان شاالله که در اين وب نوشت در پست های مختلف سعی خواهیم کرد تا از دیدگاه خودمان به اين سوال جواب دهیم.بدیهی است که از بین نظرات بی شمار و سنجیده فرهنگی
" آیا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتي ميتوان انجام داد تا اين محيط شادابتر، دلپذيرتر و امنتر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشيد. "
 
چشم آقای رئیس جمهور ، برای پاسخ به پرسش شما ، دست به قلم مي شوم .
 
 
" آیا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتي ميتوان انجام داد تا اين محيط شادابتر، دلپذيرتر و امنتر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشيد. "
 
چشم آقای رئیس جمهور ، برای پاسخ به پرسش شما ، دست به قلم مي شوم .
 
 
 
دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اينکه اساس محيط مدرسه است و همه تلاش مي‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشيد، گفت: اين شما هستید که باید حس کنید در آینده معلم خوب، پزشک حاذق، استاد دانشگاه، مدیر عالی‌مقام و مهندس خوب باشيد.
وی در ادامه سنت طرح پرسش مهر و در هفتمين پرسش خود از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمين پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمين و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر برای همه شود
به گزارش معاونت روابط عمومي و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اينکه اساس آموزش و پرورش محيط مدرسه است و همه تلاش مي‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشيد، گفت: اين شما هستید که باید حس ک
آیا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمين پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمين و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر برای همه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اينکه اساس محيط مدرسه است و همه تلاش مي‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشيد، گفت: اين شما هستید که باید حس کنید در آینده
موضوع پرسش مهر 20:
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمين پرسش مهر  از دانش‌آموزان سؤال کرد: آیا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد و پرنشاط است؟ برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است و چه اقداماتي ميتوان انجام داد تا اين محيط شادابتر، دلپذيرتر و امنتر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشيد؟
علاقه مندان مي توانند آثار خود را در قالب :
1- سخنوری 2-شعر 3-داستان 4-وب نوشت 5-فیلم کوتاه 6-نمایش نامه 7-نقاشی 8-طراحی 9-تصویر سازی 10-پوستر
    مدرسه پس از گهواره مادر ، دومين خاستگاه پرورش ، تعلیم و تربیت فرزندان هر کشوریست که اگر بیشتر از مادر ، مهر و خیرخواهی نسبت به اطفال خویش نداشته باشد ، کمتر از وی نیز اين احساس را ندارد. دوران مدرسه ، دوران دوستی بین دوستان ، تعلیم و تدریس معلمان ، ادب آموزی دانش آموزان و فرهیختگی پاره ی تنان کشورند. 
  مدرسه ، هرروز چشم خویش را به راه ها دوخته و منتظر رسیدن فرزندانش مي شود تا آنها را با دستان پر مهر خویش نوازش کند و راه زندگانی را به آنان ب
به گزارش خبرآنلاين به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمين روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به اين پرسش پاسخ دهند که "آیا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که اين محيط شاداب تر ، دلپذيرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد مي تواند با بوجود آوردن زمينه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذيرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر واميدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمي نشینند، قرآن دین اسلام را د
 
رئیس‌جمهور در آیین آغاز سال تحصیلی و در بیستمين پرسش مهر مطرح کرد: باید دولت، خانواده و معلمين و دانش‌آموزان تلاش کنند تا محيط مدرسه دلپذيرتر و شادابتر برای همه شود
به گزارش معاونت روابط عمومي و اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، دکتر در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، بابیان اينکه اساس آموزش و پرورش محيط مدرسه است و همه تلاش مي‌کنیم تا شما از اول شهریور در عشق رسیدن به اول مهر باشيد، گفت: اين شما هستید که باید حس
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایشبهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد مي تواند با بوجود آوردن زمينه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذيرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر واميدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمي نشینند، قرآن دین اسلام ر
بجنورد (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ایجاد نشاط در مدارس و پرورش روحیه پرسشگری از اهداف فراخوان پرسش مهر 20 مي باشد
عباس سعیدی درجلسه استانی فراخوان پرسش مهر 20 ریاست جمهوری اظهار کرد: پرورش روحیه پرسشگری ، تعامل بیشتر معلمان و دانش آموزان ، ایجاد شور و نشاط در مدارس وکشف و رشد استعداد های بالقوه دانش آموزان از اهداف اين فراخوان مي باشد
وی ادامه داد: دانش آموزان ومعلمان استان در سال گذشته در اين فراخوان خوش در خشیده اند که بای
یکی از دغدغه های مسئولین مدرسه در طی سال تحصیلی، ایجاد نشاط در مدرسه بین دانش آموزان است. ایجاد شور و شعف خود به خود به وجود نمي آید، بلکه برای ایجاد آن در مدرسه یک سری ابزار و لوازم و امکانات لازم داریم. مدیر مدرسه مي تواند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده بهینه از امکانات موجود، با ایجاد یک محيط آموزشی با نشاط، توانایی یادگیری و انگیزه دانش آموزان را افزایش دهد. در زیر پیشنهاداتی از سوی دانش آموزان مدارس مختلف ارائه شده است که مي تواند
در مطلب و موضوع قبلی راه‌کارهایی را برای افزایش نشاط در مدرسه به مدیران و مسئولین مدرسه پیشنهاد دادیم. اما حال دانش آموزان چگونه ميتوانند در محيط مدرسه پر نشاط باشند؟ در ادامه مطلب پاسخ اين سوال را خواهیم داد.  ادامه مطلب.
ادامه مطلب
امروزه افراد زیادی در مدارس تحصیل ميکنند ولی آیا علاقه ای به تحصیل دارند؟!یا از اينکه هر روز از خواب بیدار ميشوند و برای رفتن به مدرسه آماده ميشوند شوقی در آنها هست یا نه؟!اگر پاسخ خیر است چه راهکاری پیشنهاد ميشود تا اين شوق و هدف در کودک و نوجوان به وجود بیاید و چگونه مدرسه شاداب تری داشته باشیم.مدرسه دومين محيط تربیتی است که تاثیر مهمي در رشد و طریقه تفکر دانش آموز دارد و یکی از حساس ترین دوران است.محيط، کارکنان مدرسه، امکانات، رفاه، سرگرم
دانش آموزان با نشاط مسئولیت پذير و هدفمند هسـتند. در پرتو شادی و نشاط است که آن‌ها ميتوانند برداشتی واقع بینانه از توانایی های خود به دست آورند. نشاط و شادابی در مدرسه به رشـد و شـکوفایی همه ابعاد وجودی دانش آموز ميانجامد. در محيط شاد، ذهن انسان پویا و استعدادش شکوفا مي‌شود. شادی مفهومي زودگذر نیست، بلکه باور به اين موضوع است که همه چیز به خوبی مي‌گذرد؛ باوری که با احساس رضایت همراه است.
دکتر روز دوشنبه و پس از نواختن زنگ مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) همچنین با طرح پرسش مهر از دانش آموزان خواست به اين پرسش پاسخ دهند که "آیا محيط مدرسه یک محيط دلپذير، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که اين محيط شاداب تر ، دلپذيرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"پرسش مهر برلیان یاقوتی مقدم
در شرایطی که بیشتر خانه‌های شهری تبدیل به آپارتمان‌های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است، حداقل کاری که ميتوان برای تامين بهداشت جسمي و روحی کودکان و نوجوانان داشته باشیم، ایجاد فضای شادی‌بخش در مدرسه است.
 
 
دانش‌آموزان چندین ساعت از روز را در مدرسه مي‌گذرانند و اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود، به شاد زیستن فرزندان خود کمک کرده‌ایم.‏
 
شاداب سازی مدارس را باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جست و جو کرد. همچنین برای دستیابی ب
  برای دست یابی به تحقق آرمان های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد نمود.در واقع شاداب سازی مدارسرا باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جستجو کرد.
با توجه به اينکه جامعه ی فردا را فرزندان امروز ما اداره خواهند کرد.اگر خوب تعلیم بیابند و خدایی تربیت شوند جامعه نیز شاداب ومنظم و خوشبخت و سالم خواهدبود.درغیر اين صورت هیچ اميدی نمي توانیم داشته باشیم .با اين حال شکی نیست که در امر به سازی مي
_خانواده 
خانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد ميکند و تاثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد .برخی خانواده ها عموما دنیا را مکان قابل اعتماد،منظم،پیش بینی پذير، قابل مهار ميبینند.آنها خود را با کفایت ميشمارند ،سایر خانواده ها اطراف خود را محيط خطرناک ،نا استوار و متزل ،غیر قابل پیش بینی و .ميبینند بنابر اين دیدگاه خانواده و رفتار اعضای خانواده بر کودکان تاثیر فراوانی دارد
درسه شاد و با روح
مدرسه م
الف) پیشنهاد به مدیران۱- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار مي شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در کارکنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویق۷- تشکیل کميته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماينده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء
معلمان چگونه مي توانند نشاط و شادی را در مدرسه ایجاد کنند؟
نشاط در مدرسه که یک محيط آموزشی، تربیتی محسوب مي شود به امکانات و شرایطی نیازمند است که با آنها بتوان محيطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقای علمي دانش آموزان در فضایی کاملاً متنوع، صميمي و با انگیزه های مثبت ایجاد کرد. برای رسیدن به چنین هدفی باید به عوامل ذیل به عنوان ضروریات یک محيط علمي با نشاط توجه شودمدرسه ی خوب
چکیده
دانش ‌آموزان مهم ‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب مي ‌شوند. شاد زیستن برای کودک به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهميت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامين مي‌ کند. عواملی که ميتواند اين سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت ‌های رفتاری است که در محيط آموخته مي ‌شود نه فقط محفوظات علمي. نشاط و شادابی در مدرسه باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش ‌آموز
سلام وقت همگی بخیر
نشاط را مي توان به شادی و شور و شعف معنا کرد، اما نشاط به خودی خود شادی آفرین نیست و نیازمند یک سری ابزارها، لوازم، امکانات و محيط مناسب است تا به نشاط معنای واقعی بخشد. اکنون باید ببینیم نشاط در مدرسه که یک محيط آموزشی، تربیتی محسوب مي شود به چه امکانات و شرایطی نیازمند است که با آنها بتوان محيطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقای علمي دانش آموزان در فضایی کاملاً متنوع، صميمي و با انگیزه های مثبت ایجاد کرد. برای رسیدن ب
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد مي تواند با بوجود آوردن زمينه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذيرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند.
    خب ، پس از طی همه ی اين مراحل ، هنوز یک مرحله برای رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم برای رسیدن به هدف باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظایف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ایجاد محيط شاد در مدرسه مي شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و. است ، اصلا یکی
سلام من در مدرسه شما درس ميخوانم و از کلاس دوم تا ششم در مدرسه شما هستم من خیلی از شما و معلمان و بقیه همکاران راضی هستم و مدرسه خودم را دوست دارم.
از نظر من مدرسه خوب مدرسه ای است که زنگ تفریح غذاهای سلف سرویس داشته باشد. مدرسه خوب مدرسه ای است که معلمان خوبی مانند خانم نایبی و . داشته باش. مدرسه خوب مدرسه ای است که در کلاس آن کولر اسپلیت و صندلی های بسیار بزرگ داشته باشد و در بوفه مدرسه همه نوع خوراکی را بیاورند و وسایل را به قیمت پایین تر بفرو
چگونه مدرسه با نشاطی داشته باشیم
رئیس جمهور در مراسم آغاز رسمي سال تحصیلی 99-98 ، تاکید کرد دولت تمام تلاش خود را برای ارتقای آموزش و پرورش کشور بکار گرفته به گونه ای که از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون بودجه آموزش و پرورش سه برابر شده و از 15 هزار ميلیارد به 46 هزار ميلیارد تومان رسیده و حقوق معلمان نیز در اين دوره زمانی به طور متوسط چهار برابر افزایش یافته است.
به گزارش خبرآنلاين به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمين حسن
یک مدرسه یا کلاس درس شاد مزیت های زیادی هم برای دانش آموزش و هم برای معلم دارد.
محيط درسی که شاداب و پرانرژی باشد قطعا به دانش آموزان انگیزه خوبی در جهت یادگیری بهتر مفاهیم مي دهد و به آنها در بالا رفتن راندمان تحصیلی کمک شایانی خواهد کرد.
محيط تحصیل باید شاد، پرطراوت، زیبا و متناسب با روحیه یک نوجوان باشد، باید سعی شود حس بد روزمرگی از لابه لای کلاس درس پاک شود و نه تنها دانش آموزش با کم حوصلگی، بلکه با آغوشی باز هر روزش را به استقبال مدرسه بی
پیشنهاد به مدیران 
1_نظارت های مشارکتی بر فعالیت های اموزشی و پرورشی مدرسه
2_تبادل تجربه موفق مدیران  در رابطه با شاداب سازی مدارس 
3_مطالعه در خصوص شادی و جایگاه ان در تعلیم و تربیت 
4_استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار ميشود 
5_برقراری روابط حسنه در مدرسه 
6_افزایش عزت نفس در کارکنان و دامش اموزان با روش های صحیح تشویق
7_تشکیل کميته شاداب سازی مرکب از مدیر ، مربی پرورشی ، دبیر ورزش ، هنر ، نماينده دبیران ، دانش اموزان  و انجمن ا
 
 
 - تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس
 - تغییر در وضعیت فیزیکی مدارس و توجه به نیازهای دانش آموزان و تنوع برنامه ها
 - توجه جدی به امور معیشتی و رفاهی معلمان به منظور حضور شاداب تر آن ها در مدارس
 - بها دادن به دانش آموزان شاداب و پر تحرک و کنجکاو و پرسشگر
- ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد و جذاب در محيط مدرسه
- شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمينه تغییر و اصلاح مدارس
 - ایجاد انگیزه و ترغیب مدیران جهت مطالعه در راب
نشاط را مي توان به شادی و شور و شعف معنا کرد، اما نشاط به خودی خود شادی آفرین نیست و نیازمند یک سری ابزارها، لوازم، امکانات و محيط مناسب است تا به نشاط معنای واقعی بخشد. اکنون باید ببینیم نشاط در مدرسه که یک محيط آموزشی، تربیتی محسوب مي شود به چه امکانات و شرایطی نیازمند است که با آنها بتوان محيطی مناسب و موفق در تربیت و آموزش و ارتقای علمي دانش آموزان در فضایی کاملاً متنوع، صميمي و با انگیزه های مثبت ایجاد کرد. برای رسیدن به چنین هدفی باید به
محيط مدرسه چگونه محيطی است؟اگر محيط سرگرم کننده و خوبی نیست چه کار هایی انجام دهیم تا مدرسه فعال ، خوب و پویا داشته باشیم؟
رئیس جمهور کشورمان آقای دکتر هر ساله پرسشی را در اول مهر به نام پرسش مهر رئیس جمهور مطرح ميکند.
سلام آقای مدیر من ۵ سال است که در اين مدرسه هستم، نظر من در مورد مدرسهٔ شاد اين است که زنگ ورزش بچه‌ها باید بیشتر شود و در هنگام صف صبحگاهی کمي نسبت به قبل نرمش کنیم.
برای آنکه بچه‌ها شاداب و با نشاط شوند مانند چند سال پیش به آن‌ها شیر دهید. برای داشتن مدرسه‌ای شاد کلاس‌های آموزشی همراه با سرگرمي برگزار کنید تا بچه‌ها خسته نباشند و مانند کشور هند که هر ۱ ساعت زنگ آب‌خوری دارند برگزار کنید تا بچه‌ها به‌خاطر کم‌خوردن آب دچار سردرد و . نشون
 
آیا محيط مدرسه محيطی دلپذير، شاد  و پرنشاط است؟
برای ما بنویسید که محيط پرنشاط در مدرسه چگونه است 
و چه اقداماتي مي توان انجام داد تا اين محيط شاداب تر
دلپذيرتر و امن تر باشد و آن را بیشتر دوست داشته باشيد
 
 
مدرسه شاداب ، مدرسه ای است که تمام امکانات رفاهی برای آموزش
و تفریح و  در نتیجه یادگیری دانش آموزان در آنجا مهیا باشد. کلاس
درس دانش آموزان در سنین دبستان باید فضایی برای بازی و یادگیری
 باشد تا اينکه آموخته های آنان  تثبیت گردد. هم
ایجاد نشاط و شادابی یکی از مؤثرترین راه ها برای افزایش بهداشت روانی در جامعه است، مدرسه بعنوان یک نهاد مي تواند با بوجود آوردن زمينه ها و برنامه هایی باعث هر چه شاداب کردن جامعه شود. اگر در مدرسه شوق زندگی کردن بوجود آید خود به خود اثرگذار بر جامعه خواهد بود. انسان های شاد زندگی خود را تحت کنترل دارند، مسئولیت پذيرند، هدفمند هستند، دید مثبت به زندگی دارند. آینده نگر واميدوارند و در مقابل مشکلات و سختی ها از پای نمي نشینند، قرآن دین اسلام را د
محيط مدرسه از نظر شما چگونه است؟
رئیس‌جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در پرسش مهر امسال از دانش‌آموزان خواست تا نظر خود را درباره محيط مدرسه مطرح کنند و بگویند که دولت، معلمان و خانواده‌ها برای دلپذيرتر و شادتر شدن محيط مدارس چه کاری باید انجام دهند.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين رئیس‌جمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در مدرسه دخترانه شاهد حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، پرسش مهر س
هر معلمي با بالا رفتن تجربه اش پی خواهد برد که باید به برخی کارهای ضروری در کلاس درس توجه نماید ، بعضی اعمال را نباید انجام دهد، و خود را در کلاس برای دقایقی به جای شاگردان فرض نماید . تجربه نشان داده معلمانی که در کلاس درس فعالیت و تحرک بیشتری داشته ، به شغل خود علاقه و عشق مي ورزند ، هدف های متنوعی دارند ، درگیری ها و جنگ اعصاب کمتری داشته باشند ، دیر تر از دیگران فرسوده و شکسته خواهند شد و هميشه به عنوان فردی شاداب و با نشاط و موفق در شغل خود ن
گر مي خواهیم محيط مدرسه،محيطی شاد و دلپذير باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال مي توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
مي توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده مي شود که اجازه نمي دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی مي توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر اين اجازه را ندارد و برای همين هم اکنون شاهد اين هستیم که محيط مدرسه شاد و دلپذير نیست.از طرف
عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان- خانوادهخانواده اولین نهادی است که انسان در آن رشد مي کند و تأثیر مستقیم بر اعمال و رفتارها و نگرش ها و طرز تلقی های فرزندان دارد. برخی خانواده ها عموماً دنیا را مکانی قابل اعتماد، منظم، پیش بینی پذير، قابل مهار مي بینند. آن ها خود را با کفایت مي شمارند، سایر خانواده ها اطراف خود را محيطی خطرناک، نااستوار و متزل، غیرقابل پیش بینی مي انگارند که خطر بالقوه در آن وجود دارد. بنابراين دیدگاه خانواده و رفتار
اگر مي خواهیم محيط مدرسه،محيطی شاد و دلپذير باشد باید استیاق دانش آموزان را نسبت به آن جلب کرد.برای مثال مي توان کار های زیر را انجام داد:
1-صبحگاه شادتر برگزار شود
مي توانیم مدرسه را شادتر کنیم اما برخی موانع و چالش هایی در آموزش و پرورش دیده مي شود که اجازه نمي دهم مدیر مدرسه فضا را برای دانش آموزان شاد کند و حتی مي توان مراسم صبحگاهی را شادتر اما مدیر اين اجازه را ندارد و برای همين هم اکنون شاهد اين هستیم که محيط مدرسه شاد و دلپذير نیست.از طر
یک عضو اتاق بازرگانی تهران
معتقد است تعلل در تصميم‌گیری درباره رمزارزها (بیت کوین) باعث شده فرصت
نقش‌آفرینی در اين عرصه از ایران گرفته شود و دیگر کشورهای منطقه در حال
جذب استخراج‌کنندگان بیت کوین هستند.


مجید
حسینی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: همانطور که از ماه‌ها قبل
اعلام کرده بودیم، بیت کوین یک ظرفیت قابل توجه برای فعالیت در ایران و
ارزآوری برای کشور دارد و حتی با وجود دیر اقدام کردن در اين زمينه، هنوز
ایر
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

خرید از ebay - خرید از آمازون - خرید از امازون بَیانِ عَیان روش های طراحی سایت codetools7 زندگینامه من دیوانه نیستم راز جاودانگی صنعت شرق